کد خبر: ۱۶۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۱۵ تير ۱۴۰۳
 با شیرازه تا انتخابات؛ 

 حماسه حضور با مشارکت حداکثری تکمیل گردید

 امروز پانزده تیرماه ۱۴۰۳ در شیراز شاهد حماسه‌آفرینی دیگری هستیم، و این حماسه حضور تیری سخت بر قلب دشمنان است و برای تشدید عصبانیت در این عرصه باید صحنه را همواره گرم و پر قدرت حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»؛ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، دشمن علت پیشرفت ایران، عزت یابی ایران، مطرح‌شدن ایران به‌عنوان یک قدرت شاخص در منطقه، علت پیداشدن این همه راهبردی برای کشور، علت همه اینها را فهمیده است که «حضور مردم در صحنه» باعث این پیروزی می‌شود.


انتخابات و حضور حداکثری برای نشان‌دادن عظمت و اقتداری است که در این سال‌ها در سایه انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران شده است. ملت غیور و ولایت‌مدار ایران با انتخاب اصلح و توکل به خداوند، حماسه‌آفرینی خود را در حضوری باشکوه بیش‌ازپیش در تعیین سرنوشت کشورمان به رخ جهانیان خواهد کشید. هر رأی که جامعه ایرانی به صندوق‌های رأی می‌اندازد در حقیقت تیری سخت بر قلب دشمنان است و برای تشدید عصبانیت در این عرصه باید صحنه را همواره گرم و پر قدرت حفظ کرد.


 اکنون در مرکز استان فارس هم‌زمان با سراسر کشور مردم با حضورشان در ستادهای اخذ رأی و بیان نظرات خود، به این شور و حال افزودند، در این میان حضور رأی اولی‌ها با پیروی از خط امام (ره) و لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به‌خون‌خفته انقلاب اسلامی است.


 یک جانباز ساکن شیراز گفت: دشمن، روحیه همراهی و وفاداری ملت ایران را باگذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب مورد محک و ارزیابی قرار می‌دهد تا ببینید مردم؛ مانند گذشته در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند یا نه.

 حماسه حضور با مشارکت حداکثری تکمیل گردید


 یک شهروند بازنشسته شیرازی می‌گوید: انتخابات و شرکت‌کردن در آن وظیفه شرعی و تکلیف الهی است و مردم باید احساسات خود را واپایش کنند و با عقلشان کار کنند.

 یک کارمند شیرازی در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: در انتخابات دوست و فامیل و طایفه مشخصی را دخالت ندهیم و نسبت به رأی‌دادن رودربایستی نکنیم و پایند بودن به انقلاب، عمل‌کردن به قانون اساسی و خط امام (ره) و ولایت‌مداری را سرلوح کار خود قرار داد.


 مادر شهیدی بیان می‌کند که در بین کاندیدها باید دنبال بهترین بود و قادرترین را برای اداره کشور را پیدا کرد.

 حماسه حضور با مشارکت حداکثری تکمیل گردید

 با توجه به صحبت‌های شهروندان، مردم با وجود مشکلات صادقانه و آگاهانه در صحنه حضور پیدا می‌کنند و قدرت و انسجام ملی خود را به جهانیان نشان خواهد داد واین حضور پر شور مردم در انتخابات، آبادانی و پیشرفت ایران را در پی خواهد داشت.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان